zondag 14 maart 2010

hallo iedereen,

Hier mijn allereerste blog in de blogwereld. Jullie zullen vast denken : Alweer een blog over beauty. Ja, inderdaad. Ik vind het namelijk prachtig om te zien hoe iedereen zijn mooie spulletjes laat zien en laat zien hoeveel zij/hij wel niet van beauty weten.
Al tijden zat ik te twijvelen om nou ook een blog te beginnen. En vandaag dacht ik : waarom ook niet!? misschien kan ik jullie ook wel leuke dingen laten zien, of iets leren.
Nu heb ik ook redelijk wat verstand van beauty en mijn collectie is ook al aardig aan het groeien. Dus ik ga het gewoon proberen.
Nu is dit bloggen etc. allemaal nog onbekend voor mij, dus ik moet alles nog een beetje uitzoeken en uitvinden.. maar dat gaat allemaal goed komen!
Ik hoop daarom ook naar mate de tijd verstrijkt leukere, interessantere blogjes te posten en wie weet word het wel wat ;)
Dit wordt in ieder geval mijn plekje op het grote internet waar ik mijn revieuws, foto's, shoplogs etc. etc. kan posten en ik kan niet wachten jullie wat dingen te laten zien!

liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten