dinsdag 16 maart 2010

Mijn favoriete lipgloss

Om in de sfeer van de lipjes te blijven - zie hier mijn favoriete lipgloss.
Ik draag altijd iets op mijn lippen. Lipbalm, Lipgloss of Lipstick.
Ik heb welgeteld 18 stuks die van essence tot lancome mogen varrieren. Hiervan heb ik toch 5 favorieten gekozen die ik echt het meeste pak.


Van links naar rechts :
Sephora Pink-o-lada : een glossje dat ik zo'n jaar geleden kocht en heel vaak met plezier draag. De mooie peachy achtige glos - mét chuncky goude glitters maakt vaak mijn look compleet.
Rimmel Stay Glossy in (???) : Deze mooie donkerroze gloss is bijna dezelfde kleur dan mijn eigen lippen zijn. Daarom is het ook de perfecte gloss als ik eens geen kleurtje op mijn lippen wil hebben.
Lancome Juicy Tube in Strawberry Funk : De felroze - heerlijk naar aardbeitjes ruikende gloss maakt bij mij de perfecte roze, lekker ruikende lippen. Hij blijft goed zitten. Plakt verschrikkelijk, maar daar kan ik me eigen niet aan storen.
MAC lipglass in Feelin' Dreamy : De mooie nude/peachy kleur met inimini roze glittertjes staat vooral mooi samen met mijn MAC lipstick in myth. De gloss zorgt voor een mooie nude look, maar niet té nude. Wat ik zelf erg mooi vind.
MAC faffi lipglass in (???) : zie hier een onbekende kleurige lipglass uit de faffi collection. Ik heb hem een aantal maanden geleden besteld bij AllCosmeticsWholeSale voor zo'n $11. dit cheap ass schatje kon ik niet laten liggen in het internet winkeltje. Ik ben heel blij met deze gloss, hij is erg lichtjes en heeft - net als de feelin' dreamy - inimini glittertjes maar nu in allerlei kleuren.

love,
Emma Sophie

1 opmerking: