maandag 15 maart 2010

H&M Bella's Choice

Zie hier een van mijn eerste, en zeker niet mijn laatste lakje van de H&M. Ik was al een tijdje op zoek naar een mint groene nagellak en kon hem niet echt vinden. Nu was ik laatst in de H&M in Breda en zag ik deze mooie kleur liggen die ik wel mee moest nemen - samen met nog wat andere, hier later nog wat over. Het is dan wel geen mint, maar ik vond het goed genoeg.
Sinds een aantal weken draag ik weer nagellak. Door mijn werk kan ik dit helaas niet dragen - dus de dagen dat ik vrij ben, sla ik mijn slag en experimenteer steeds vaker met wat fellere, gewaagde kleuren.
Ik durfde eerst geen felle kleuren te dragen - hield het meer bij de licht roze, transparante kleuren. Maar tegenwoordig ben je juist helemaal uit als je géén kleurtje op je nagels hebt.
Ik deed de lak op, kreeg hier en daar wat vage reacties van mensen maar het enige wat ik kon denken was -- ha, jullie zijn gewoon jaloers dat ik dit wel durf en jullie niet, want eigenlijk zouden jullie ook wel zo'n mooi lakje op je nagels willen hebben als ik zou naar die outfit kijk -_-.
Wel, het kan me dus NIETS meer schelen wat mensen van mijn nagellak vinden - laat staan hoe ze er naar kijken. Ik draag het met plezier en het maakt mijn outfit compleet.
Dan nu nog : hoe is de nagellak ? Naar mijn mening blijft hij toch wel 2 á 3 dagen goed zitten, dan komen er hier en daar toch wat chipjes los. Maargoed, het blijft een lakje van 3,95. Wat ik dan nog best een goede prijs-kwaliteit verhouding vind.
Hebben jullie ook zulke ervaringen met mensen ? en wat zijn jullie favo nagellakjes?
love,
Emma Sophie

1 opmerking:

  1. Ik herken het wel dat je veel reacties krijgt met wat voor rare kleur heb jij nou op, maar het maakt mij nu ook niks meer uit :D

    BeantwoordenVerwijderen